la paz
Довіряй своїм знанням та досвіду - Ти готовий до цього виклику! :)
Скільки часу викладач має для завоювання поваги студента?
Який відсоток заняття викладач має говорити іноземною мовою?
Чи можна переходити на «ти» зі студентами?
Який основний фокус має бути в навчальному процесі?
Який час потрібен для «притирки» між викладачем і студентом?
Чому важливо виправляти усні помилки студентів?
Яким чином викладач має себе поводити, якщо студент веде себе агресивно?
Що необхідно робити, коли є потреба відмінити заняття через особисті причини?
Яке з наведених правил ввічливого спілкування є неприйнятним?
Яка стратегія рекомендується, якщо студентові не цікаве завдання?
Якщо студент не є багатослівним, що потрібно зробити для його залучення?
Що потрібно зробити перед тим, як студенти почнуть формулювати питання?
Коли можна відмінити чи перенести заняття?
Який наслідок може виникнути внаслідок багаторазової відміни викладачем занять?
Яка процедура при перенесенні індивідуальних занять?
Що відбувається, якщо учень індивідуальних занять не попередить про перенесення уроку за 3 години до початку?
Що робить викладач, якщо учень групових занять попереджає про відміну уроку за 3 години до початку?
Яким способом рекомендується провести фінальний контроль знань зі студентами? (в кінці курсу)
Який мінімальний відсоток матеріалу має знати студент для отримання сертифікату?
Що викладач повинен зробити після використання приміщення?
Що потрібно робити, якщо виникають проблеми з обладнанням?
Коли викладач має приходити на робоче місце до занять?