la paz
Атестація - крок до нових можливостей та підтвердження твоїх успіхів ❤️
Хто має дати згоду викладачу на відміну чи перенесення заняття у випадку поважної причини?
Коли потрібно додавати домашнє завдання та примітки в базу?
Яку інформацію обов’язково потрібно внести викладачу в базі по кожному власному студенту чи групі?
Якщо Ви заміняли іншого викладача, яку інформацію потрібно додати в базу після уроку?
У якому форматі викладач може вести власний розклад поза базою?
Який відсоток заняття викладач має говорити іноземною мовою?
Який мінімальний відсоток матеріалу має знати студент для отримання сертифікату?
Коли викладач має приходити на робоче місце до офлайн занять?
Хто має говорити більше на уроці за комунікативною методикою?
Кого і коли викладач має повідомити про завершення курсу студента?
Чи зобов’язаний викладач вести власний запис розкладу занять (власних і замін) поза базою?
Онлайн-заняття можна переносити лише за поважної причини, оскільки часті переноси стають причиною відмови студентів від викладача або навчання. Як у такому випадку має діяти викладач?
Якщо учень індивідуальних занять НЕ попередив про відміну заняття мінімум за 3 години, то викладач:
Яка головна мета першого повідомлення викладача у новоствореному навчальному чаті зі студентом?
Яку головну мету має обов'язкова 15-ти секундна промова викладача на пробному уроці?
Які дії повинен виконати викладач після використання аудиторії після уроку?
Як обрати аудиторію, яку ви хотіли б зайняти, якщо вона не за вашим графіком?
Як слід реагувати на пропозиції та побажання студентів?
Які дії викладача щодо студентів заборонені і можуть каратися звільненням?
Як слід діяти викладачу, якщо студент пише в особисті повідомлення?